PRIMAL FITNESS - KOMPLEXNÍ PŘÍSTUP

Chceš si vyzkoušet nejlepší tréninkové metody ověřené historií a nejlepšími výkony éry před steroidy?

CO JE KOMPLEXNÍ JE ZDRAVÉ

K čemu pumpičkovat pouze prsní svaly? Máš hrudník jak dva Řípy, ale protože máš i slabá ramena a svaly lopatek, jakýkoliv jejich silový potenciál je nulový, protože sílu, kterou dokážou vygenerovat, nemáš jak přenést do rukou, nebo zbytku těla.

CO JE JEDNODUCHÉ JE EFEKTIVNÍ

To, co tělo potřebuje k tomu, aby bylo zdravé, je prostě rozumná strava (ne hromada doplňků), rozumný odpočinek a spánek (ne hromada procedur a pobytů), a rozumný pohyb

CO JE PŘENOSITELNÉ JE PRAKTICKÉ

Jak často se mi v běžném životě stává, že sedím na lavičce – a tlačím ruce k sobě? Anebo že ležím na lavičce a tlačím fakt velikou váhu od prsou do stropu? Moc ne, že?
VÍCE INFORMACÍ

NAŠE SLUŽBY

Primal Fitness. Jako jediní v ČR doposud pracujeme konceptuálně s Clubbelly, Indian Clubs, Macebelly, Kettlebelly, kameny, pneumatikami, závěsným lanem atd. Vše vychází z dlouhodobého studia historie sportu s největší inspirací siláků 1860-1940. Poslechněte si podcast.

OSOBNÍ TRÉNINK

Vlajková loď. Tréninkový plán kalibrovaný co týden, řešení výživy, osobní tréninková karta, kondiciogram úvodem i kontrolní po pár měsících, trenér jen pro sebe. Občas se stane, že klient namísto tréninku potřebuje rozhýbat svaly, protáhnout se, nebo rozmasírovat - i s tím fungujeme.
VÍCE INFORMACÍ

SEMI-OSOBNÍ TRÉNINK

Varianta osobních tréninků, vyžádána klienty. dva lidé na trenéra, většinou páry nebo dobří přátelé. Motivační faktor je zde podpořen dalším potičem. Jinak vše shodné s osobkama.
VÍCE INFORMACÍ

SKUPINOVÉ LEKCE

Skupinové lekce formou dvacet lidí na trenéra, co předcvičuje a ostatní opakují? Zapomeňte. Max 5 lidí na lekci. Gamefikovaný přístup - 10 dlouhodobých úkolů ke splnění. Necítíš se dnes na zvedání vah? řekni trenérovi a budete pracovat na kloubních rozsazích. Tak jako tak splníš všech 10 úkolů, než postoupíš na další úroveň, tak jako tak budeš sílit a zlepšovat se, ale i na skupinovkách to chce pracovat individuálně.
VÍCE INFORMACÍ

SEMINÁŘ

Pravidelně se snažíme své cvičence vzdělávat. Proto vedle knihovny s tématickou literaturou pořádáme v gymu i semináře se vším všudy. Témata vybírají naši cvičenci v pravidelných anketách.
VÍCE INFORMACÍ

VZDÁLENÁ SPOLUPRÁCE

Nejsi v okruhu nejbližších 100km? Nevadí. Jak koronka ukázala, jde to i na dálku, pokud máš internet z doby současné. Domácí cvičení pod dohledem je přeci jenom stále lepší, než domácí cvičení bez dohledu. A je jedno, že cestuješ po světě, když se shodneme na konkrétní hodině. Je jedno, že končíš v 16:30 v obýváku, už v 16:45 ti může začínat trénink v pokoji.
VÍCE INFORMACÍ

PŘIJĎTE SI VYZKOUŠET PRVNÍ HODINU ZDARMA

Poslední články z našeho blogu

Hrdinský Sport a.k.a. آییهلوانی و زورخانه‌ای

Číst více

Zpověď velký holky 3.: Holka od činek

Číst více

Siláci historie – 05 – Charles Atlas

Číst více

Siláci historie – 06 – Edward Aston

Číst více

Proč jít ven zvedat šutry?

Číst více

Siláci historie – 04 – Siegmund Klein

Číst více

Siláci Historie - 03 - Arthur Saxon

Číst více

10 důvodů proč NEchodit do klasickýho fitka

Číst více
1 2 3 11
OSOBNÍ TRÉNINKY PRIMAL FITNESS
Efektivní, zdravé a praktické tréninky se zkušenými trenéry ve vlastní posilovně
CHCI NA PRVNÍ TRÉNINK
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram